Wereldreis - Reisverslagen van Mascha Breedveld - WaarBenJij.nu Wereldreis - Reisverslagen van Mascha Breedveld - WaarBenJij.nu

Wereldreis

Op zondag 13 oktober vlieg ik naar Nepal om daar twee en een halve maand vrijwilligerswerk te verrichten in een weeshuis in Kathmandu. Vlak na kerst vlieg ik voor een maand naar Australië. Na deze maand vlieg ik naar Nieuw Zeeland, waar ik twee maanden ga backpacken. Mijn reis eindigt weer in Australië. Hier zal ik nog drie maanden gaan rondtrekken langs de oostkust om vervolgens eind mei terug te keren in Nederland.

Recente Reisverslagen:

02 April 2014

Houdoe en bedankt!

14 Maart 2014

Y.O.L.O.!! (You only live once)

23 Februari 2014

Mooi, mooier, mooist

09 Februari 2014

Kaaskoppen in Kiwiland

21 Januari 2014

G'day mates!
Mascha

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13170

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 28 Mei 2014

Wereldreis

Landen bezocht: